Loyalty Watchers, aangenaam! Leuke naam zult u denken, maar staat het ook nog ergens voor? We bewijzen onze inhoud al enkele jaren, maar oordeelt u zelf.
Allereerst dat 'Loyalty'; we beschouwen het als onze missie om u een aantrekkelijkere partner te laten zijn voor uw klanten. Met oog voor de kernwaarden van uw merk en uw producten ontwikkelen wij communicatie die gewaardeerd wordt door uw klanten. En waarmee uw klanten zich gewaardeerd voelen. Elementaire zaken voor wie van een klant graag een loyale klant wil maken.

Loyale klanten?
Ja, zouden wij willen roepen, maar het is dan ook ons vak. We noemen een aantal redenen waarom het ook úw focus zou moeten zijn. Loyale klanten hoeven niet meer geworven te worden, dus geen kosten voor campagnes,

creditchecks, premiums en administratie.
Loyale klanten besteden niet alleen meer door de herhalingsaankopen die ze bij u doen, maar nemen naar mate ze langer bij u blijven ook meer verschillende producten of diensten bij u af.
Tot slot zijn loyale klanten ook nog eens uitstekende ambassadeurs van uw merk, en bereiken ze nieuwe klanten voor u op een manier die overtuigender is dan welke reclamecampagne dan ook. Feit; loyale klanten verdíen je, maar ze verdienen zichzelf dubbel en dwars terug.

Loyalty, dat staat dus ergens voor. En dat 'Watchers'?
Nou, dat staat voor meerdere dingen. Allereerst zijn wij niet het traditionele bureau met een voordeur en een paar vaste werkplekken. We zijn een samenwerkingsverband van kwalitatieve partners op het gebied van o.a. relatiecommunicatie, databasebeheer, premiums en fulfillment. De markt van loyaliteitsconcepten wordt door ons gezamenlijk 'gewatched' en onze ervaringen worden geïntegreerd in succesvolle toepassingen. Voor u bijvoorbeeld. Want als we iets 'watchen', dan is het uw marketing-euro en de meetbare doelmatigheid daarvan.

Wij Doen?


© MMV Creative Media & Loyalty Watchers